Alla inlägg under maj 2017

Av Erik Holt - 24 maj 2017 11:52

Jag undrar vad jag ska skriva om mest. Jag tycker om mycket och har inte funderat så mycket på vad det ska handla om här på bloggen. Jag kommer nog komma på mer och mer ju mer jag skriver. Jag tror inte att jag ska bli någon stjärnbloggare. Jag tror mer att några kanske kan gilla vad jag gillar och tycka det är kul att läsa. Annars får jag väl skriva om annat om ingen läser. Det behöver inte vara svårare än så.


Jag tror jag ska lägga upp "Månadens filmtips" med mina favoritfilmer. Förra gången jag bloggade då skrev jag massor ibland men inget ibland. Så nu tänker jag skriva med lägga in i framtiden så att inte allt kommer på en och samma gång. Smart va?


#Smart #Månadens_filmtips #Karate_kid

Hej

Av Erik Holt - 24 maj 2017 09:59

Hej alla glada människor. Nu är jag en av er. Nu ska jag börja blogga. Jag läser ibland på bloggar och har ofta tänkt att jag kan skriva en blogg också. Nu försöker jag med det på den här bloggen. Jag ska skriva om mycket olika saker. Till exempel kommer jag nog att skriva mycket om sommaren för det är min favoritårstid.


Jag ska också skriva om min  resa som jag kommer göra i sommar. Jag ska ta en sisataminuten med tre kompisar så jag vet inte vart jag ska. Men vi ska till sol och bad och fest har vi bestämt. Vilket hotell och vilket land spelar inte så stor roll. Två vecxkor tror jag vi kommer vara borta.


Jag kanske också skriver om lite nyheter och så. Jag läser ibland i aftonbladet saker som jag blir arg av. Sånt kanske jag kommer skriva om.


#Hej #Blogg #Nyheter

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards